Je kent ze wel, van die terrassen bij een kroeg, een restaurant of een snackbar waar van die bistro-setjes staan. Dat ziet er misschien hartstikke gezellig uit, maar er is nog nooit iemand geweest die écht lekker heeft gezeten op zo'n wankel stoeltje aan zo'n wiebelig tafeltje. Heb jij niet eerder een terras gehad en wil je het nu gaan inrichten? Kies dan voor horeca stoelen gebruikt. Kies daar goede terrastafels horeca bij en je zult zien dat mensen het niet kunnen laten om gezellig bij jou op het terras te komen zitten. Terrastafels horeca moeten maar aan een paar eisen voldoen. Maar de belangrijkste is wel dat de terrastafels horeca goed stabiel moeten staan of gemakkelijk gesteld moeten worden. Zo'n bierviltje onder een poot is toch eigenlijk geen gezicht!

Terrastafels horeca verschillen per gelegenheid

Zo kun je bij een snackbar prima van terrastafels horeca eten waar kieren tussen de planken zitten. Heb je een wat luxere eetgelegenheid? Dan is het wel zo fijn als je een mooi kleed over je terrastafels horeca kunt leggen. En dat werkt nu eenmaal niet bij tafels die hobbelig zijn. En dus is het belangrijk om te bepalen wat jij wilt met je terrastafels horeca. Bepaal dat vooral voor je de tafels gaat bestellen.

Niet alles hoeft altijd maar nieuw te zijn

Gebruikte stoelen en tafels zien er vaak nog uit als nieuw, maar kunnen je veel geld besparen. Ze zijn immers niet meer nieuw! Dat weet jij, maar je klanten zien daar niets van. Ze zullen het wel opmerken dat jij eindelijk die onhandige bistrotafeltjes en stoeltjes de deur uit hebt gedaan. Misschien kon je die nog wel leuk verkopen? Je kunt alle horeca meubels online kopen. Maar het kan zomaar zijn dat je ze toch eerst in het echt wilt zien voor je je bestelling plaatst. Dat kan! Dan breng je gewoon even een bezoekje aan de showroom in Culemborg!

Een blije klant blijft langer zitten en bestelt meer

Het is dus van groot belang dat je je klanten het ultieme terrasgevoel geeft. Dat ze zich fijn voelen bij jou op het terras. De manier van zitten maakt daar een groot deel van uit. Maar het is ook belangrijk om klanten zo snel mogelijk te begroeten en ze direct te vragen naar wat ze willen drinken. Neem dan ook direct de menukaart mee. Blijven mensen niet zitten? Dan kan dat zijn omdat ze niet fijn zitten of omdat ze het gevoel hebben dat ze worden vergeten.